OUTFIT

2013. 02. 05. 

Budapest_IMG9803 _IMG9805 _IMG9811 _IMG9810 _IMG9813 _IMG9804Photos by Peter Juhasz

Hosszabb bloggerszünet után jelentem, hogy itt vagyok, élek és virulok, sőt még egy új boyfriend jeanst is beszereztem a héten. Nagyon régóta szerettem volna egyet, olyan esetekre, ha megunnám a skynny jeanst és bőr társait, és végül a Mango új kollekciójában találtam meg a tökéletes darabot. Mindenképpen csak magassarkúval fogom viselni és tavasszal egy pumps-szal  is remélhetőleg megszokják egymás tárasásgát. A mellényről elvileg még nem beszélhetek, de fogok. Alakult Magyarországon egy új divatmárka, amit The Meed névre kereszteltek, és a hazai tervezők nagyját fogja össze, hogy szezononként megmutassák a nemzetközi  vásáróliknak, hogy mit is tudunk mi, magyarok. Erről lesz hamarosan egy részletes cikk, illetve arról is, hogy milyen nagy szabású új projekt miatt ritkultak meg a bejegyzések itt a FashionKicken…

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

