HOW TO WEAR WHITE SHOES

Nemrég bátorkodtam beszerezni egy fehér cipőt a H&M-ben, de azóta folyamatos dilemmában vagyok, hogy milyen szettben néz ki a legjobban. Tény, hogy a fehér cipőt kombinálni elég nehéz, sőt, nehéz olyan darabot találáni ami nem 9o-es évek menyasszonyi cipőit idézi. Pedig szerintem egy ilyen cipő nagyon cseles darab lehet, már ha van bátorságod felvenni, hiszen nyilván sokak szerint még mindig tiltólistás. Én mindenképpen valamilyen színes-mintás szettben tudom elképzelni vagy esetleg teljesen fehér outfitben, de semmikép sem egy fekete-fehér kombináció részeként. Nekem különösen tetszik a piros felső- fehér cipő kombó, illetve ha a wedge sneaker mellett döntesz (mint ahogy én is tettem korábban), basic darabokkal kiegészítve sem rossz.

ELEGÁNS BLÉZERREL 

Jó, bevallom, ezt az ötletet Ms. Manreppelertől loptam. Ezt a kicsit office-wear beütésű outfitet megbolondítja a fehér cipő illetve a flitteres blézer, ezért hétköznapokra ez a szett felejtős.Screen shot 2012-12-08 at 1.24.48 PM

SPORTY CHIC

Ez wedge-sneakerrel is működik, de mivel én nem szeretek túl sportosan öltözni, ezért  egy ilyen outfithez mindenképpen hozzádobnék egy elegáns, letisztult kiegészítőt, mint itt a kabátot vagy a clutch-ot.Screen shot 2012-12-08 at 2.23.45 PM

BURGUNDY & BLACK 

Tudom, hogy ez a szett így nem éppen tél-barát, de a tavaszi napokon még simán bevethető lesz. Ha elég hosszú a pulcsi, mondjuk térd fölé ér, akkor ruhaként is funkcionálhat, így szoknya nélkül is el tudnám képzelni a szettet.

Screen shot 2012-12-08 at 1.48.05 PM

Alexander Wang, Isabel Marant és Giuseppe Zanotti például folyamatosan meglepi vásárlóit fehér cipőcsodákkal, de a high-street üzletek sajnos még nem ilyen bátrak. Sikerült azért felkutatnom néhány darabot barátságos áron, amelyek közül egyértelműen a H&M-es a kedvencem. Ha minden jól megy, nem sokára lesz vele outfit post is 🙂

Screen shot 2012-12-08 at 3.30.09 PM

H&M

9179141002_1_1_3

Stradivarius76619252_01

Mango

32A77DWHT_normal

Topshop 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

