MILANO INSTAGRAMS

Gondolom észrevettétek, ezen a héten nem volt túl sok bejegyzés a blogon, ez egyrész azért volt, mert a modellszálláson nem igazán akar működni a net, illetve a modellteendőim is lefoglaltak. Most éppen Milánóban vagyok, ez az egyik kedvenc városom, már vagy negyedszer vagyok itt, de még mindig lenyűgöz a város és az olaszok mentalitása. Megosztanám veletek az elmúlt hetek eseményeit néhány instagram fotón keresztül, amit azt már a nyáron is tettem, ezt a bejegyzést megnézhetitek ITT . Az instagramon is tudjátok követni az eseményeket, ha bekövettek (eszterboldov néven futok ).IMG_1294Milano Central Station, avagy Centrale, az egyik kedvenc épületem a városban.IMG_1321

Így szoktam kinézni egy fotózáson.IMG_1326

Hétvégi Gossip Girl maraton.IMG_1331

Ez a pasi elég feltűnő jelenség volt a Dómnál, mikor a kis plüssmacit kb. fél órán keresztül állítgatta, hogy elkészítse a tökéletes fotót róla és a Dómról. Mikor megkérdeztük tőle, hogy miért csinálja ezt, azt válaszolta, hogy a világ minden országába el szeretne jutni, és a legtöbb nevezetességnél lefotózni a macit, aki már megvan neki 5 éves kora óta. Szerintem nagyon cuki! IMG_1337

Shopping trip Nr. 1.IMG_1351

Italian baby kávézik. Babakocsiban. IMG_1362

Német nyelvvizsga pipa (remélem)IMG_1373

Shooting location IMG_1378

Shopping trip Nr. 2.IMG_1379

IMG_1383 IMG_1391

It’s Christmas again 🙂
IMG_1404

IMG_1405

Accessories for next season

IMG_1434

IMG_1469

Álmos fej katalógusfotózáshoz…IMG_1472

Így néz ki egy fótós nappalijaIMG_1474

És így néz ki a fotósIMG_1476

Pretty shoes for next season.
IMG_1484

Itt még vigyorogtam de aztán rájöttem, hogy hóesésben castingolni azért nem annyira fun…IMG_1485

Shopping trip Nr. 3.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

