SZIGET SNAPSHOTS

Végre valahára, tegnap életemben először jártam a Szigeten! Ha nem haragszotok inkább nem kezdenék részletes beszámolóba, hogy mit csináltam és mit nem, legyen elég annyi, hogy már az első 10 megtett méter után rájöttem, hogy street style fotóznom kell (amit egyébként nem terveztem, így fényképezőgép hiányában maradt a jó kis Iphone a fotózásra). Úgyhogy amíg a barátom a fantasztikusan izgalmas vizilabdameccset nézte, ki is használtam az időt és bekövettem az embereket, akiknek tetszett a szettjük. Gondolom nem meglepő, hogy a képeken szereplők nagy része külföldi. Nekem személy szerint a heinekenes a kedvencem, és nektek?

Vélemény, hozzászólás?

