IGOR, A STYLIST

Igor Deseatnikov, az orosz származású stylist jelenleg a Joy magazin vezető stylistja. Ő volt a stylist az első magyarországi munkámon, egy divatanyagot fotóztunk együtt és nekem már akkor feltűnt a divat iránti szenvedélye, profizmusa, és a munkához való pozitív hozzáállása. Úgy gondolom, hogy valaki akkor lehet igazán jó a szakmájában, hogyha teljes szívből, szenvedéllyel csinálja azt. Talán ezért is lett Igor idén az év stylistja, és vehette át a Fashion Awardson a díjat, amely a magyar divatszakma legjobbjait illeti. Íme nyertessel készült kis interjú, amelyben arról is olvashattok, hogy mit szólt a díjhoz!

 Mikor döntötted el, hogy divattal szeretnél foglalkozni?
Amikor a mostani Marie Claire divatszerkesztőjével, Laczkó Mónival találkoztam egy bemutatón.

Mindig stylist akartál lenni?
Mivel fogalmam sem volt hogy létezik ilyen szakma, ezért csak akkor jöttem rá, amikor szembesültem vele 🙂

Hogy látod a magyar divatszakmát? 
Egyre javul a helyzet, de mindig elszomorkodok, amikor meglátok egy strasszos csőtopot!

Szinvonalban képesek lennénk felzárkózni a divatfővárosokhoz?
Szerintem nem…sok idő kell hozzá, de ez se biztos hogy javára fog müködni!

Mi az elsődleges szempont amit szemelőtt tartasz mikor például egy divatanyagot stylingolsz? 
Azt hogy megfeleljen a magazin koncepciójának, legyen kifinomult és mindig legyen valami plusz tipp az olvasóknak.

Milyen érzes volt átvenni a fashion awards diját? 
Képzeld, nem aljultam el…persze, hogy nagyon örültem neki, de hát…keményen dolgozom.

Számítottál rá?

Egyáltalán nem, de biztos legmélyebb a lelkemben vágytam rá! 🙂

Ha körül kellene írni, hogy mi az, hogy divat, mit mondanál? 
Szenvedély idegösszeomlással füszerezve.

A hetköznapokban hogy szeretsz öltözködni? 
Mivel Kate Moss nekem óriási ikonom….ezért úgy…letisztultan…elhanyagolt elegancia

Mi az a ruhadarab, amit semmi pénzért nem vennél fel?
Itt elég sok van: CROCS!!! meg a mélyülepű farmert! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

