VM SUPERMODEL

VÁGNER ZSUZSA

Zsuzsa a 2010-es Valentine Supermodel verseny felfedezettje. A verseny 2. helyezettjeként végzett júniusban, de az azt követő hónapokban a 2010-es verseny legnagyobb nyertesének tűnt és tűnik még most is. Ha karrierje nem torpan meg az iskolai elfoglaltságai miatt, akkor az elmúlt 2 szezonban biztosan sokat hallottunk volna már róla.

Zsuzsát a verseny után nem sokkal bemutatták a világ leghíresebb es legfontosabb divatblogján, az amerikai Models.com-on is, majd utána a világ számos vezető ügynökségével találkozott személyesen (IMG, Viva/DNA, Marilyn, Nathalie/New York Models, Women, ELITE …), és bár több helyen is tetszett, végül a –többek között- Kate Mosst, Naomi Campbellt, Adriana Limát, Lindsey Wixsont, Caroline Trentinit, Liu Went, vagy New Yorkban a magyar Mihalik Enikőt is foglalkoztató Marilyn ügynökségnél kötött ki, ők voltak akik a legjobban beleszerettek az akkor 17 éves balmazújvárosi lányba és azonnal a francia fővárosba invitálták őt. Első útja tehát Párizsba vezetett, ahol rögtön az első hónapban összeszedte az első francia címlapját is, majd következett a 2011 februári divathét, ahol Zsuzsa 4 show-val debütált. A kliensek reakció alapján ez a szám lehetett volna akár sokkal több is, sajnos Zsuzsát nagyban hátráltatta az élete első showján elszenvedett szerencsétlen balesete, amikor is elesett a kifutón és olyan szerencsétlenül kifordult a bokája, hogy utána napokig nem tudott magassarkú cipőben járni.(pontosan ugyanez történt egyébként  Lindsey Wixsonnal is, aki a teljes párizsi divathétről kiesett a milánói Versace shown bekövetkezett esése következtében, mellyel már foglalkoztam egy korábbi posztomban )Zsuzsa elég sok opciót elbukott ezzel, de 4 showt még ilyen állapotban is összeszedett és már rögtön a divathetek alatt lecsapott rá a milánói Why Not és a londoni Storm is.  Természetesen a következő, 2011 szeptemberi divathetekre már mind a három ügynökség berakta Zsuzsát a hivatalos show package-ébe, sőt már meg is volt a milánói repülőjegye szeptember 6.-ára, amikor is 3 nappal előtte a középiskolai igazgatója kijelentette: Zsuzsa nem utazhat az érettségi évében sehova, így sajnos törölni kellett őt a teljes divathét programjából, és értelemszerűen a 2012-es februári szezonban sem tudott részt venni.  Egy teljes év tehát kimaradt a karrierjéből, de idén májusban letudja középiskolai tanulmányait és visszatérhet a kifutókra, mégpedig a világ 3 vezető ügynökségéhez, akik már tárt karokkal várják őt. Zsuzsa legnagyobb erőssége –különleges arca és tökéletes méretei mellett- a fantasztikus személyisége, egyszerűen minden kliens aki dolgozott vele, ódákat zeng a barátságos és kedves természetéről és imádnivaló hangjáról amit már az első találkozás alkalmával minden ügynök és kliens rögtön kiszúrt és megjegyzett magának Párizstól Londonig mindenhol.

Zsuzsa 18 éves, és jelenleg a párizsi és new yorki Marilyn, a milánói Why Not, a londoni Storm modellje.

INTERJÚ ZSUZSÁVAL

Mi vett rá annak idején, hogy jelentkezz a Vm Supermodelre?

Miután Kate-től hallottam az iskolában erről a versenyről legfőképpen anyukám érvei kellettek még, hogy jelentkezzem. Magamtól nem biztos, hogy ‘mertem volna’ hiszen úgy gondoltam nem lehet esélyem. De a sors megcáfolta ezt…

Hogy élted meg a versenyt?

 Rendkívül izgalmasnak találtam, az eddig csak tv-ből ismert világnak hirtelen (ha még akkor nem is tudtam mennyire) részese lettem. A napról napra történő fotózások, a külföldi fotósokkal, ügynökségekkel való megismerkedések felejthetetlenek számomra.

Hogyan élted meg az első utadat?

Az első utam alkalmából Párizsba mehettem és jesszusom még az az érzés mai napig bennem van mennyire izgultam, tele voltam kérdésekkel (Vajon élvezni fogom? Szeretni fognak? Nem leszek nagyon egyedül?), de ezekre időről-időre megkaptam válaszaimat. Igen, a honvágy…eleinte talán ez volt a legrosszabb. Számomra kicsit nehezen ment a családomtól, barátaimtól való távollét, de egyre inkább hozzászoktam, főleg úgy, hogy az internet és telefon segítségével minden nap láthattam, hallhattam szeretteimet.

Mi volt az eddigi legjobb élményed a modellkedéssel kapcsolatban?

Jó élményről is rengetegről tudnék mesélni, de talán a legjobb amikor találkozhattam egy véletlen során (közös ügynökségünk által) a gyönyörű Adriana Lima-val és a magyar Mihalik Enikővel. Igazi meglepetés volt!

Az utóbbi időszakban tudtommal kisebb szünetet tartottál a munkában. Ez minek volt köszönhető?

Az iskolának, a tanulásnak. Nem szerettem volna gimnáziumi tanulmányaimat befejezetlenül hagyni és az utolsó év miatt sajnos nem állt módomban hosszabb időre elutazni az érettségire való felkészülés miatt.

Várod a ‘visszatérést’?

Igen,igen és igen!! Nem is gondoltam volna, hogy ennyire fog hiányozni, de most már biztos vagyok benne: aki egyszer átélhette ezt az többé nehezen tud ‘szabadulni’ tőle. Hiányzik ez a világ!

Szerinted mik egy jó modell legfőbb tulajdonságai?

 Erről már többször beszélgettem itthoni és külföldi ügynökeimmel is. Magabiztosnak kell látszani talán ez az egyik legfontosabb, emellett nem baj, ha az ember kedves és szerethető alkat, de a túlzott kedvességgel vigyázni kell. De, hogy egy külső tulajdonságot is említsek: ragyogjatok, érezzétek magatokat jól a bőrötökben!

Fotózás, vagy show?

Show, mindenképpen show:P Imádom azt a légkört, ami egy- egy ilyen show alkalmával körülvesz!! Ezeket élvezem a legjobban.

Mit tanácsolnál a vm supermodellre jelentkező lányoknak, és azoknak, akik a modellkedéssel kacérkodnak? 

Ne féljetek megvalósítani álmaitokat és jelentkezni a versenyre! Éljétek át, saját magatok tapasztaljátok meg milyen az ha álmaitok valóra válnak! Legyetek önmagatok és gyerünk itt a lehetőség már csak merni kell belevágni!!

Jövő héten a 2011-es verseny győytesével, Cathyvel olvashattok interjút!

Vélemény, hozzászólás?

